BT - 13. Kapitola

08.05.2013 17:42

13. Kapitola

Děkuju moc Erin za komentář. :-D

 

Náhle opustila Marisinu ruku a letěla neuvěřitelnou rychlostí ke mně.

Z hlavy se mi vypařily všechny myšlenky. Těsně předtím, než mě zabila, jsem zavřela oči.

Smrt nepřicházela.

Opatrně jsem otevřela jedno oko. Přede mnou stál Nick, kolem kterého se rozprostíral bílý štít.

„Skoro jako by byl anděl,“ řekla jsem si. „Až na to, že je démon. Stejně jako ty,“ připomněl mi otravný hlásek v mé hlavě.

Nick se mezitím dal s rozzuřenou Marisou do boje. Bylo to neuvěřitelné. Jako nějaký akční film. Pohybovali se jako profesionální bojovníci, kterými také byli, trénování bůhví na co. „Na boj s démony, na vraždění vlastní rasy,“ ten blbej hlas nedal pokoj. „Ne vlastní rasy. Oni nejsou to samí, co ostatní démoni. Tihle dělají dobré věci,“ zahnala jsem ten hlas.

Teď ale moc jako hodní nevypadali. Ti dva po sobě házeli dýky a koule energie, světelné paprsky. A Marisa vyhrávala, což mi vadilo. A nejen pro to, že mě chce zabít, ačkoli uznávám, že je to velmi dobrý důvod, který také hraje roli, ale taky proto, že jsem nechtěla, aby se Nickovi něco stalo. Zvlášť když se dostal do sporu s Marisou kvůli mně.

Chtěla jsem mu pomoct, ale nevěděla jsem jak. Rozhlédla jsem se po ostatních Bojovnících a zalapala jsem po dechu.

Natalia si stále četla. Amy způsobně jedla. To jsou ale ignorantky.

Ale nejhorší byli Derek, Erik a Samuel, kteří odněkud vytáhli popcorn a uzavírali sázky.

Oni se budou jen tak dívat, jak se navzájem vraždí? Neměli by je od sebe odtrhávat, nebo něco podobného?

Už jsem se mezi ně chtěla vrhnout sama, ale čísi ruka mě zastavila.

„To by nebylo moudré,“ zazněl Sebastianův hlas.

Úplně jsem zapomněla, že tam je.

„Vždyť se pozabíjí,“ šeptnu vyděšeně.

„Pokud se zapojíš, tak je po tobě. Neumíš bojovat.“

„A co ty? Ty přece umíš bojovat.“

„Na Marisu nemám. Tu porazí pouze Diana.“

„A nemůžeš jim aspoň říct, aby toho nechali.“

„Neposlechli by. Nemám tu moc velký respekt,“ smutně se usmál. „Nejsem autoritativní tip. Navíc, i kdybych byl, tak tady je to celkem k ničemu. Diana je ta nejautoritativnější osoba, kterou jsem kdy viděl, ale stejně má problém je zvládnout.“

„Takže je necháme?“ ptám se nevěřícně.

„Takhle to tady chodí,“ pokrčil nepříliš nadšeně rameny.

Chystám se protestovat, ale v tom od sebe Nick s Marisou odletí a nehýbou se.

„To nemůžete být chvíli sami, aniž by jste něco provedli?“ zahřmí ode dveří Dianin hlas.

„Ne,“ zasmál se Samuel.

„Ale no tak, Di,“ ozval se vyčítavě Derek, „měl už jsem blízko k výhře sázky.“

„To teda neměl,“ začal se chechtat Erik. „Tihle dva pitomci vsadili na Nicka, aby podpořili jediného chlapa v souboji. Což znamená, že bych vyhrál já, který si vsadil na Marisu.“

Derek se na něj zamračil: „Ještě tady beze studu veřejně vyhlašuj svou neloajálnost k osobám stejného pohlaví.“

„Já jsem loajální ke své krvi, takže podporuji svou sestru. Zvlášť když vím, že vyhraje. Což je naštěstí téměř vždy.“

Sestru?

Prohlédla jsem si Erika a Marisu.

Samozřejmě. Jakože mi to nedošlo dřív. Stejně vlasy. Stejně bledá pleť. Stejně ostře řezané rysy. Jsou si velmi podobní.

Důvod, proč jsem se spletla je ten, že Erikovi chybí Marisin krutý výraz, který jí mění celý obličej.

Vypadalo to, že boj už skončil.

Vytrhla jsem se Sebastianovi a běžela k Nickovi.

„Počkej, Anno, možná bys neměla..,“ volal za mnou Sebastian.

Ignorovala jsem ho a klekla si na zem vedle Nicka.

„Ach Nicku,“  zalapala jsem po dechu, když jsem viděla krev na jeho černém tričku.

Dotkla jsem se jeho paže, ale to jsem asi neměla dělat.

Nick se náhle probral, popadl mě za zápěstí a překulil se na mě.

Zalapala jsem po dechu. Jeho svalnaté horké tělo se tisklo k tomu mému, až se mi z toho motala hlava. Oba jsme zrychleně dýchali.

Pomalu jsem klouzala pohledem z jeho zakrváceného trička do jeho tváře, abych se mu podívala do očí. Zaječela jsem.

Jeho oči byly černé. A ne normálně černé. Byly úplně celé černé. Bez bělma, prostě jen temnota. Takhle nijak musejí vypadat černé díry.

Když jsem začala křičet, jeho oči se přebarvily do normálu, díval se na mě zmateně.

„Anno, co se děje?“

Mírně se ode mě odtáhl, ale stále mě držel na zemi. Nevypadal, že by mu dělalo nějaké potíže udržet mé vzpouzející se tělo na jednom místě.

„Pusť mě!“ zaprosila jsem zoufale.

Když tak učinil, rozběhla jsem se k protější stěně, jen abych byla co nejdál od něj.

S překvapeným výrazem vykročil ke mně.

„Ublížil jsem ti?“ ptal se.

„Vyděsil si jí,“ ozval se chladný hlas, který mi nebyl ani trochu povědomý.

Ohlédla jsem se za ním. Tristan. Samozřejmě. Je jediný koho jsem tady ještě neslyšela mluvit. Teda doufám, že už jsou to všichni. Obávám se, že bych víc už nezvládla.

„Strašně se tě bojí.“

Nickovi se mihla v očích bolest a o krok ustoupil.

„C-co to b-bylo?“ vykoktala jsem vyděšeně.

„Když bojujeme, tak většinou uvolňujeme svou démonickou stránku. V tu chvíli můžeme být velmi nebezpeční,“ vysvětlila Diana. „Opravdu to není nic, čeho by ses měla bát.“

„Tobě se to pravděpodobně stane taky,“ dodal Derek.

Cože? Ne ne ne. S mýma očima se tohle nestane. Nejsem zrůda. Mé oči….

„Tvoje oči,“ vzpomněla jsem si na Jasonův vyděšený hlas.

Tehdy jsem nad tím nepřemýšlela, ale proč by mluvil vyděšeně o mých očích? Leda, kdyby se mi stalo to samé, co Nickovi. Byla jsem strašně naštvaná. Ale to přece není možné.

„Ale samozřejmě, že je to možné,“ opět zapracoval můj mozek. Myslím, že jsem ho začala nenávidět. „Koneckonců jsi démon. Jsi zrůda.“

„Výborně, Dereku, teď se bojí ještě víc.“

„Kde ty si se tady vlastně vzal, Tristane? Já myslel, že si se přenesl na Arktidu, aby sis mohl pohovořit s tučňáky.“

„A o čem by tak mluvili?“ ptala se Vanessa, která se tady zjevila tak před okamžikem celá zpocená, zadýchaná, s rozmazanou rtěnkou a nedopnutými  šaty. Radši nechci vědět, co dělala.

„O čem by tak mohl mluvit démon s tučňákem? O politice? O slavnostních oblecích? O globálním oteplování? Vymýšlet způsob, jak působit co nejchladněji? Postěžovat si na nedostatečnou čerstvost ryb na trhu?“ odpověděl Derek.

„Spíš s ledními medvědy,“ zahučela Natalia, aniž by zvedla pohled od knihy.

„Hele. Ono to žije,“ zasmál se Erik.

„Proč s ledními medvědy?“ ptal se Derek zmateně.

„Jsem si téměř jistá, že tím myslela to, že tučňáci žijí na jižní polokouli. Na severní žijí spíš lední medvědi,“ zazněl známý hlas a Bella elegantně vkráčela do místnosti.

„Ale on mluvil o Arktidě,“ hájil Dereka Erik. „A Arktida je na jihu.“

Nevěřícně jsem se na něj zadívala. Nejsem sice vzdělaná čarodějnice, ale přece jenom bych neřekla, že Arktida je na jihu.

Bella se zasmála

„Myslím, že bys možná měla zapracovat na vzdělanosti svých bojovníků,“ otočila se na Dianu.

„Pokud je budeš učit tak klidně. Přeji hodně štěstí, až se je budeš pokoušet umlčet,“ ušklíbla se Diana.

„Takže pro vaši informaci Arktida je na severu a Antarktida na jihu, vy pitomci,“ zapojila se zase Natalia.

„Proč vnímá v těch nejméně vhodných chvílích?“ zavrčel Erik.

„A kdo je ona?“ zeptal se Derek s dychtivým výrazem.

„Ona má jméno. Bella Mandelová, čarodějnice,“ představila se Bella.

„Tak čarodějnice, jo?“ zajiskřilo Derekovi v očích.

„Takže někdo tu unáší čarodějnice. Pravděpodobně za tím je něco démonského. Na to se teď zaměříme, jasné?“ oznámila Diana. „Vy se teď vraťte zpět. A nikomu o nás nic neříkejte. Kdyby bylo potřeba, pošlete ohnivou zprávu,“ otočila se na Bellu. „Dereku, doprovoď čarodějnici domů.“

„Bude mi potěšením,“ řekl Derek nadšeně, zamířil k Belle, objal jí a oba zmizeli.

„Mimochodem Tristane, potřebuji, abys udělal kolem nás iluzi. Ta moje je příliš slabá,“ pokračovala.

Tristan přikývl a zase zmizel.

Pak se Diana otočila na mě.

„Co se týče tebe, tak ty tady s námi zůstaneš, ale měli bychom zapracovat na odstranění toho bloku. Myslím, že by si se měla učit bojovat. Tvoje démoní já se tím spíš uvolní,“ rozhodla.

A co když nechci, aby se uvolnilo?

„A bude tě učit Nick,“ prohlásila nekompromisně.

Komentáře

How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

AlbertBub | 03.06.2018

The prostate related is a vital a part of a male's reproductive system. It secretes fluids that aid in the transportation and activation of sperm. The prostate related is located just before the rectum, below the bladder and around the urethra. When there is prostate problem, it is usually really really irritating and inconvenient for that patient as his urinary system is directly affected.

The common prostate medical problems are prostate infection, enlarged prostate and prostate cancer.



Prostate infection, often known as prostatitis, is the most common prostate-related condition in men younger than 55 years. Infections with the prostate related are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis may be the least common of types of prostate infection. It is brought on by bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients may go through fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by using antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is a condition connected with a particular defect inside the gland along with the persistence presence of bacteria within the urinary tract. It can be due to trauma on the urinary tract or by infections originating from other parts in the body. A patient may experience testicular pain, spine pains and urination problems. Although it is uncommon, it can be treated by removal from the prostate defect then the utilization antibiotics and NSAIDs to deal with the redness.

Non-bacterial prostatitis accounts for approximately 90% of most prostatitis cases; however, researchers have not to determine the cause of these conditions. Some researchers believe chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other feel that intensive exercise and high lifting could cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, a suitable diet is important. These are some with the steps you can take to maintain your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is critical for overall health and will also also keep the urinary track clean.

2. Some studies declare that a few ejaculations per week will prevent cancer of the prostate.

3. Eat pork moderately. It has been shown that consuming over four meals of beef per week will raise the chance of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a suitable diet with cereals, vegetable and fruits to be sure sufficient intake of nutrients required for prostate health.

The most significant measure to adopt to make certain a healthy prostate is to go for regular prostate health screening. If you are forty years and above, you need to opt for prostate examination at least 12 months.

Titulek? O.o

Erin | 10.05.2013

Tak tohle ne...
Tuhle kapitolu bych zařadila mezi ty nejzabijáčtější, co jsem kdy četla! Já věděla, že umíš dobře psát takové ty stírací části, ale teď jsem se tak dlouho nenasmála! :-D
"Ale nejhorší byli Derek, Erik a Samuel, kteří odněkud vytáhli popcorn a uzavírali sázky"--> Už tady mi vyhrly slzy, protože to je naprosto geniální a právě jsem si tu partu naprosto zamilovala. Proč se vzrušovat, když se jim v obýváku perou dva démoni, když si můžou dát popcorn? „Hele. Ono to žije,“ zasmál se Erik-> tady už jsem definitivně odpadla smíchy.
Tahle kapitola byla celkově naprosto úžasná, prolínala se tam ta rvačka a do toho tolik vtipných hlášek a situací, nejlepší kombinace. To, jak Nick zahránil Annu bylo boží. Popravdě, nečekala jsem to. Myslela jsem, že buď se Anně něco stane, nebo zaskočí Bell nebo sama Anna prostě v sobě něco probudí. Ale Objevil se tam princ Nick a pomohl. To s těma očima je docela děsivý. Já si to dokážu představit, páč jsem to někdě někdy viděla. Jenom si nevzpomenu kde. I kdyby jenom na obrázku, vím, že jsem se strašně lekla. Takže se Anně nedivím, asi bych taky chtěla vypadnout. No a nakonec Nick jako pan kantor... moc se na to těším, až se Anna bude učit bojovat a tak! :3

Přidat nový příspěvek

Novinky

Stěhování!

26.06.2013 16:47
Založila jsem si web na blog.cz jentak pro srovnání a zjistila jsem, že má mnohonásobně snažší nastavení (aspoň pro mé potřeby). Sice má o něco horší grafiku, nemůžu používt css a nějak se mi nedaří tam vložit video (Nechcete nikdo poradit?), ale to, co mi na webnode trvalo půl hodiy, mám tady za...

BT - 17. Kapitola

07.06.2013 23:27
17. Kapitola  Děkuji moc Leporell, Erin a Vicky za komentáře. Jinak se moc omlouvám těm, kterým čtu povídku za absenci mých komentářů, ale teď mám strašně málo času. Však to znáte uzávěrka klasifikace. Povídky sice těsně před spaním čtu a strašně se mi líbí, ale na psaní komentářů jsem příliš...

Clockwork Prince - 4. Kapitola

05.06.2013 23:10
Kapitola 4 Cesta   Autorka: Cassandra Clare Překladatelka: Marti Přátelství je jedna mysl ve dvou tělech. -Menz-tzu   Charlotte udeřila do papíru na stole a vztekle vykřikla. "Aloysius Starkweather je ten nejtvrdohlavější, nepokrytečtější,...

Clockwork Prince - 3. Kapitola

05.06.2013 22:39
kapitola 3 NEOSPRAVEDLNITELNÁ SMRT Autorka: Cassandra Clare Překladatelka: Marti   Bohužel! V mládí byli přátelé. Ale šeptání jazyků může otrávit pravdu. A stálost žije ve vyšších sférách. A život je trnitý. A mládež je marnivá. A zlobit...

Clockwork Prince - 2. Kapitola

05.06.2013 21:17
  kapitola 2   REPARACE   Potom sdílejte svou bolest, následovanou smutnou úlevou.   Ach, víc než jen sdílejte! Podělte se se mnou o všechen svůj žal.   - Alexandr Pope "Eloisa to Abelard"       Čarodějné...

BT - 16. Kapitola

29.05.2013 17:51
16. Kapitola  Trvalo to trochu dýl, než jsem měla v plánu, ale ten začátek mi nějak drhnul a nechtělo se pohnout dál. Moc děkuji Erin a Vicky za komentáře.   Anna Druhý den ráno jsem se probudila s nepříjemným pocitem nechutnosti. To se stává, když už jste třetí den bez sprchy a ve...

Clockwork Prince - 1. Kapitola

26.05.2013 16:43
kapitola 1 KOMORA RADY Nad majestátním stropem sálu se vysoko zvedala klenba a andělé stoupající a opět klesající se setkávali s tímhle dárkem. -Alfred, Lord Tennyson, "Palác umění"   "Ach, páni. Vážně to vypadá přesně tak, jak jsem si...

Clockwork Angel - Epilog

25.05.2013 20:33
  EPILOG Bylo pozdě a oční víčka Magnuse Banea se vyčerpáním zavírala. Položil Ódy na Horacea na konec stolu a zamyšleně se díval ven na náměstí deštěm zmáčeným oknem. Byl to dům Camille, ale dnes tu nebyla. K Magnusově nelibosti se zdálo, že teď pár nocí nebude doma, ne-li déle. Odešla z...

Clockwork Angel - 20. Kapitola

25.05.2013 20:32
  kapitola 20 HROZNÉ PŘEKVAPENÍ     Každý vraždí to, co má rád Všichni by to měli slyšet Leč zde zabíjí hořký pohled Tam vraždí sladká řeč, Zbabělec vraždí polibkem, Stateční zabíjí mečem! -Oscar Wilde, "Balada o žaláři v Readingu" - Runy, které označovaly smutek, byly pro Temné...

Clockwork - 19. Kapitola

25.05.2013 20:30
  kapitola 19 BOADICEA   Zapečeť mysl před jejím prvním sladkým vzdechem. Moje, po právu moje, od narození až do smrti moje, moje - tak přísahali naši otcové. Alfred, Lord Tennyson, "Maud" - Když se za nimi zavřely dveře Svatyně, Tessa se s obavami rozhlédla kolem sebe. Místnost byla...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>