Bojovníci temnot - 3. Kapitola

25.02.2013 16:53

 

3. Kapitola

Moc děkuju Erin a Vicky za komentáře. Konečně jsem dopsala čtvrtou kapitolu, tak tady máte třetí. Je tam několik nových a hodně důležitých postav.

 

Přenesl jsem se do jídelny. Byla tam jenom Natalia a pojídala zmrzlinu.

V tuhle chvíli měla blond vlasy s červeným melírem. Celkem normální.

„Předpokládám, že ty se nemusíš obávat, že po té zmrzlině ztloustneš.“

„Ahoj Nicku,“ pozdravila mě mile a nevypadala ani trochu překvapeně, že jsem se tam najednou zjevil. Ale samozřejmě, kdyby jí to překvapovalo, tak by to bylo, jako kdyby normálního člověka překvapilo, že umí chodit.

„A copak, Tali, nevypadáš nějak normálně?“

Otočila se na mě.

Řekl jsem normálně?

Dřív bych sebou asi škubnul, nebo tak něco, ale teď už jsem si zvykl.

Natalia měla krvavě červené oči, které jí dokonale ladily s melírem a červenými nehty.

V mé předchozí poznámce o tloustnutí jsem ani trochu nenarážel na to, že Natalia denně posiluje a je stejně jako my všichni perfektní bojovnice, ale spíš na to, že umí měnit podobu.

To sice umíme my všichni, ale pro nás je to něco jiného.

My se to museli dlouho učit, a pořád nám to dělá trochu problémy, takže to děláme jen, když nemáme jinou možnost.

Proto když je to potřeba, tak to svěříme Natalii, která měnila podobu už od narození. Nikdo kromě ní, a já pochybuju, že to ví i ona, neví, jak vlastně doopravdy vypadá.

Jenom víme, že má černé oči, stejně jako my ostatní.

„Byl jsi nahoře?“

„Jo, už jsou tady zase turisti. Docela mě baví je pozorovat, zatímco mě nevidí.“

„Aspoň máme důkaz, že ta iluze stále funguje.“

„No jo,“ zachmuřil jsem se.

„Co se stalo?“

Sakra. Zrovna teď musí být všímavá. Co teď? Lhát jí nemůžu, poznala by to. Natalia, nevím proč, vždycky pozná, když jí někdo lže. Asi budu muset s pravdou ven.

„Měl jsem pocit, že se jedna holka dívala přímo na mě, ale muselo se mi to zdát.“

„Někdo tě viděl?!“

A do prdele!

„Mariso, rád tě vidím,“ řekl jsem tónem, který jasně naznačoval, že bych jí nejradši neviděl.

„Já tebe ne!“

Jak upřímné.

„Ale docela by mě zajímalo, že tě někdo viděl. Co když to nebyl člověk?“

„A co by to, prosím tě, bylo? Nikdo z nižších by neprohlédl iluzi.“

„Co když to byl nikdo z vyšších?“

„To je nesmysl. Vyššího bych poznal.“

Jen díky svým bleskovým reflexům jsem stačil uhnout.

Do zdi, přesně v místě, kde jsem měl hlavu, byla zabodnutá asi půlmetrová dýka.

„Trochu vedle,“ řekl jsem.

To jsem neměl dělat. Tím jsem jí jenom naštval.

Marisa na mě zaútočila.

Jsem dobrý bojovník, ale proti Marise jsem neměl šanci.

Srazila mě k zemi a přiložila mi ke krku další o něco kratší dýku.

Ta Marisa snad u sebe tahá celý bojový arzenál.

No jo, ale tohle přestává být sranda. Marisa je fakt schopná mě zabít.

„Tali, nechceš mi pomoct?“

Natalia se na nás podívala.

„Jé ahoj Mariso, já si tě vůbec nevšimla. Ráda tě vidím,“ řekla na rozdíl ode mě upřímně a vrátila se ke své zmrzlině.

Tak to se povedlo, nejdřív mě přivede do téhle situace svou náhlou všímavostí, a když jí potřebuju, tak už zase nic nevnímá.

Ale já tu umřu. A Natalia v průběhu bude klidně dlabat zmrzlinu.

Škoda že nejsme mezi lidmi. Napsali by o mé smrti.

Už vidím ten titulek v novinách. Stala se vražda. Svědkyně v jejím průběhu jedla zmrzlinu.

No vypadá to, že mi moje spolubojovnice uřízne hlavu. Tak končí slavné dny Nickolase syna …..

„Z těmi slavnými dny bych to nepřeháněla.“

Diana už my zase čte myšlenky. Zabít.

„Tak já klidně půjdu, ale pokud nechceš, abych ti četla myšlenky, tak se máš líp chránit. Navíc se mi zdálo, že potřebuješ mojí pomoc.

Hm. Opravdu by neškodila pomoc od jediné osoby, kterou Marisa poslouchá.

„Mariso, pusť ho.“

Marisa ze mě neochotně slézá.

„Tak co se zase stalo?“ ptala se Diana.

Teď už si chráním myšlenky, takže se takhle nic nedozví.

„Nic,“ řekli jsme s Marisou unisono.

Zdá se mi to, nebi jsme se právě na něčem shodli?

„Asi sotva nic, když se tady perete.“

„My se nepereme. Já mu chtěla uříznout hlavu.“

„A proč si mu chtěla uříznout hlavu?“

„Protože řekl, že vykládám nesmysly.“

„Nicku?“

„Ale ona je vykládala,“ bránil jsem se.

„To teda nevykládala. Klidně to mohl být někdo z vyšších.“

„To je ale nemožné. Vyššího bych poznal.“

„Všechno je možné,“ ozvala se Natalia.

Ta mi to snad dneska dělá schválně. Vsadím se, že slyšela jenom tuhle větu, jinak absolutně neví, o čem se bavíme.

Diana asi dospěla k tomu samému, protože jí ignorovala.

„Vyšší? Koukejte mi říct, co se tady děje.“

„Byl jsem nahoře. Měl jsem pocit, že mě jedna turistka viděla, ale fakt se mi to asi jenom zdálo.“

„To se musí prověřit. Vyšší jsou mocní, mohli by se dokázat skrýt, aby si je nepoznal, nebo to mohl být někdo z nižších, který prohlédl iluzi. To by bylo nebezpečné. Mohl by nás prásknout vyšším. Nebo to klidně mohl být někdo z nás.“

„Chceš mi naznačit, že si ze mě Natalia vystřelila?“

Pohlédl jsem na Nataliu. Nevypadala, že by nás poslouchala, ale u ní jeden nikdy neví. Klidně by se nám mohla v duchu smát.

„Samozřejmě že ne, i když to je taky možný. Já nemyslím nás jako nás, ale nás jako nás.“

„No to si my to vysvětlila.“

„Nemyslím nás, jako naší skupinu, ale nás jako náš druh. Nejsme jediný. A to by taky mohl být problém, nevíme na čí je straně.“

„Možná se k nám chce přidat,“ řekl jsem optimisticky.

„A možná taky ne.“

„Jsi hrozně negativní.“

„Ne, jsem jen opatrná a zodpovědná, a kdybych nebyla opatrná a zodpovědná já, tak kdo? Ty? Erik? Marisa? Vanessa? Derek? Nebo snad Natalia? Nebo kdokoli jiný z téhle bandy?“

„Hm. Sebastian?“

„Sebastiana nebudete poslouchat.“

„Tak třeba Tristan.“

„Tristan?“ Diana zvedla obočí.

„No tak asi ne.“

Tristan je nevypočitatelný. Sice ne jako Marisa, ale stejně.

„Je mojí povinností jako vůdkyně, být opatrná. Možná máš pravdu. Třeba se ti jenom zdálo, nebo je to jenom čarodějnice, ale musíme to prověřit.“

„Jo jasně. Tak to prověřte.“

„Možná jsem se měla vyjádřit přesněji. Ty to prověříš.“

„Proč já?“

„Protože tebe si všimla. Najdi jí, sleduj jí, zjisti, co je zač. Pak se uvidí. Pokud jí nenajdeš, tak je to fakt průser.“

„To jí mám hlídat furt?“

„Vystřídáme tě, ale teď už běž.“

„No jo pořád,“ řekl jsem a přenesl se.

„Kam šel Nick?“ ptala se Natalia Diany.

„Najít tu holku.“

„Jakou holku?“

„Tu co ho viděla.“

„On Nicka nikdo viděl?“

„Kdybys aspoň trochu vnímala okolí,“ povzdechla si Diana a přenesla se.

Komentáře

Titulek? O.o

Erin | 07.03.2013

Huh?! *padá jí čelist na zem*
Omlouvám se, že jsem nečetla dříve, ale takhle toho mám alespoň více najednou, žádné nervózní čekání na další kapitolu. I když, s tím, jak dobře se to čte bude za chvíli zase konec.
Musím říct, že jsem zvědavá. Vážně hodně zvědavá, na tu jejich skupinu, na Nicka, i na to, co je vlastně naše hrdinka zač, když ho vidí a oni ne... Vicky má recht, zdá se, že to bude ještě komplikovanější, než by člověk mohl očekávat.
Bojovníci temnot- Pořád se snažím vykoumat něco z toho názvu a pořád se mi to nedaří...

kapitola

Vicky | 25.02.2013

no wow wow wow...!!! :D To je úžasné!!! Já zírám!!! O.o Co to má znamenat?? Ono to bude ještě komplikovanější a zajímavější, než jsem si myslela. ;) Líbil se mi pohled Nicka a hlavně ta věta: "Zdá se mi to, nebo jsme se my dva právě na něčem shodli?" Ani nevim proč, chtělo se mi vybuchnout smíchy. Jsem divná, já vím, ale aspoň už jsi nám odhalila něco dalšího z Bojovníků temnot. :) moc se těším na další kapitolku, to jsem ráda, že už je napsaná! :D
A nemáš za co, já tvoji povídku čtu ráda. :)

Re: kapitola

Alice Shinshekli | 25.02.2013

Díky moc. Tuhle kapitolu jsem napsala celkem rychle, protože mě bavila zatím ze všech nejvíc.
Ale musím si pamatovat pro příště až to budu přehazovat na anglicky seřízený počítač (Na mém počítači mi nějak nefunguje editace stránek, takže když něco napíšu, tak si to pošlu mailem a na jiném počítači to zveřejním.), že to musím po sobě přečíst, protože jsou tam zapnuty automatické opravy. Neříkám, že za všechno může počítač nebi místo nebo jsem asi fakt napsalam ale my místo mi bych možná dokázala napsat jednou, ale dvakrát fakt ne. Zítra to po sobě opravím.
Jinak čtvrtou kapitolu sem hodím až dopíšu pátou.

Přidat nový příspěvek

Novinky

Stěhování!

26.06.2013 16:47
Založila jsem si web na blog.cz jentak pro srovnání a zjistila jsem, že má mnohonásobně snažší nastavení (aspoň pro mé potřeby). Sice má o něco horší grafiku, nemůžu používt css a nějak se mi nedaří tam vložit video (Nechcete nikdo poradit?), ale to, co mi na webnode trvalo půl hodiy, mám tady za...

BT - 17. Kapitola

07.06.2013 23:27
17. Kapitola  Děkuji moc Leporell, Erin a Vicky za komentáře. Jinak se moc omlouvám těm, kterým čtu povídku za absenci mých komentářů, ale teď mám strašně málo času. Však to znáte uzávěrka klasifikace. Povídky sice těsně před spaním čtu a strašně se mi líbí, ale na psaní komentářů jsem příliš...

Clockwork Prince - 4. Kapitola

05.06.2013 23:10
Kapitola 4 Cesta   Autorka: Cassandra Clare Překladatelka: Marti Přátelství je jedna mysl ve dvou tělech. -Menz-tzu   Charlotte udeřila do papíru na stole a vztekle vykřikla. "Aloysius Starkweather je ten nejtvrdohlavější, nepokrytečtější,...

Clockwork Prince - 3. Kapitola

05.06.2013 22:39
kapitola 3 NEOSPRAVEDLNITELNÁ SMRT Autorka: Cassandra Clare Překladatelka: Marti   Bohužel! V mládí byli přátelé. Ale šeptání jazyků může otrávit pravdu. A stálost žije ve vyšších sférách. A život je trnitý. A mládež je marnivá. A zlobit...

Clockwork Prince - 2. Kapitola

05.06.2013 21:17
  kapitola 2   REPARACE   Potom sdílejte svou bolest, následovanou smutnou úlevou.   Ach, víc než jen sdílejte! Podělte se se mnou o všechen svůj žal.   - Alexandr Pope "Eloisa to Abelard"       Čarodějné...

BT - 16. Kapitola

29.05.2013 17:51
16. Kapitola  Trvalo to trochu dýl, než jsem měla v plánu, ale ten začátek mi nějak drhnul a nechtělo se pohnout dál. Moc děkuji Erin a Vicky za komentáře.   Anna Druhý den ráno jsem se probudila s nepříjemným pocitem nechutnosti. To se stává, když už jste třetí den bez sprchy a ve...

Clockwork Prince - 1. Kapitola

26.05.2013 16:43
kapitola 1 KOMORA RADY Nad majestátním stropem sálu se vysoko zvedala klenba a andělé stoupající a opět klesající se setkávali s tímhle dárkem. -Alfred, Lord Tennyson, "Palác umění"   "Ach, páni. Vážně to vypadá přesně tak, jak jsem si...

Clockwork Angel - Epilog

25.05.2013 20:33
  EPILOG Bylo pozdě a oční víčka Magnuse Banea se vyčerpáním zavírala. Položil Ódy na Horacea na konec stolu a zamyšleně se díval ven na náměstí deštěm zmáčeným oknem. Byl to dům Camille, ale dnes tu nebyla. K Magnusově nelibosti se zdálo, že teď pár nocí nebude doma, ne-li déle. Odešla z...

Clockwork Angel - 20. Kapitola

25.05.2013 20:32
  kapitola 20 HROZNÉ PŘEKVAPENÍ     Každý vraždí to, co má rád Všichni by to měli slyšet Leč zde zabíjí hořký pohled Tam vraždí sladká řeč, Zbabělec vraždí polibkem, Stateční zabíjí mečem! -Oscar Wilde, "Balada o žaláři v Readingu" - Runy, které označovaly smutek, byly pro Temné...

Clockwork - 19. Kapitola

25.05.2013 20:30
  kapitola 19 BOADICEA   Zapečeť mysl před jejím prvním sladkým vzdechem. Moje, po právu moje, od narození až do smrti moje, moje - tak přísahali naši otcové. Alfred, Lord Tennyson, "Maud" - Když se za nimi zavřely dveře Svatyně, Tessa se s obavami rozhlédla kolem sebe. Místnost byla...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>