8. Kapitola

19.03.2013 16:14

 

8. Kapitola

 

 

Anna

Otočila jsem se a spatřila toho kluka z mé halucinace.

Stál tam zase v koženém oblečení a vypadal pobaveně.

„Ale tys to vzala trochu moc zoufale.“

„Trochu moc zoufale?“ vydechla jsem nevěřícně.

To snad ten vymyšlený kluk nemyslí vážně. A je mi opravdu jedno, že neexistuje, což znamená, že to, co říká, vychází z mé hlavy.

„Jasně bylo to od něj opravdu moc hnusné, je to hajzl, a pokud chceš, tak tam půjdu a zmlátím ho, aspoň bych si dnešek trochu oživil, mám na plánu jenom jeden únos, ale neměla si ho nutit ti říct pravdu, pokud si nebyla připravená.“

„Takže je to moje vina?“

Zamyslel se.

„Jo, dalo by se to tak říct. On by ti pravdu dobrovolně neřekl“

Musela jsem se fakt zcvoknout. Vymyslela jsem si sexy kreténa, kterého mám chuť uškrtit.

„Jak to myslíš, že by mi pravdu dobrovolně neřekl. Vždyť jsem ho nemučila, nebo tak něco.“

„Přinutila si ho říct pravdu, což je mnohem účinnější než mučení, ačkoli ne tak zábavné,“ zasmál se.¨

Nechápavě jsem na něj zírala.

„Ty absolutně nevíš, co tím myslím.“

Zavrtěla jsem hlavou.

„Stalo se ti někdy něco podobného?“

„Jako co?

„Jako že si někdy někoho přinutila něco udělat nebo si něčím pohnula pomocí myšlenky, něco podpálila, nebo něco jiného zvláštního?“

„Já mívám halucinace,“ přiznala jsem. „Koneckonců ty jsi taky halucinace.“

Zase se zasmál.

„Nejsem halucinace. Takže máš zrak.“

„Jaký zrak?“

Povzdechl si a popadl mě za ruku. Posunul mi náramek, takže odhalil tetování hada kousajícího se do ocasu.

Zablýsklo se mu v očích.

„Ouroboros.“

„Co?“

„Ouroboros.“

„To jsem slyšela, ale co to je?“

„Had kousající se do ocasu, symbol věčnosti.“

„A proč ho mám na ruce?“

„To záleží.“

„Na čem to záleží?“

„Nechala sis ho udělat?“

„Ne. Mám ho odmalička.“

„Kdo jsou tvoji rodiče?“

„Nevím.“

„Jak to?

„Táta neznámý, máma mrtvá.“

„To vysvětluje, že nic nevíš.“

„Co nevím?

„Že si jedna z nás.“

„Jak jedna z vás?“

Vzdychl.

„Hele opravdu nejsem ta pravá osoba, která by ti to všechno vysvětlila.“

„A kdo je?“

„Pravděpodobně Diana.“

„Kdo je Diana?“

„Naše vůdkyně.“

„Vůdkyně koho?“

„Bojovníků temnot.“

„Jakých bojovníků?“

„Temnot. A teď už sklapni. Mám vyřídit ten únos a tvoje otázky snad nikdy neskončí.“

„Jaký únos?“

„Další otázky,“ zasténal. „Začíná mě z toho bolet hlava.“

„Čí únos?“

„Tvůj.“

Najednou jsem se začala bát.

„Proč můj?“

„Protože nás vidíš.“

„Jak to myslíš?“

„To je fuk. Všechno se dozvíš. Teda asi.“

„Asi?“

„Jo asi. A teď už tě unesu. Zdržuješ mě.“

O pár kroků jsem couvla.

Ušklíbl se.

„Neříkej, že chceš utéct.“

„Zkusit bych to mohla.“

To sotva. Spadnu.

„Tak to zkus.“

„To je blbost. Nebudu zdrhat před halucinací.“

„Škoda,“ pokrčil rameny.

Najednou se objevil přímo přede mnou a pevně mě sevřel v náručí.

„Být tebou se pevně držím,“ řekl.

Les zmizel, místo toho tam byli kamenné zdi. A tři další sexy kluci v kožených hadrech, který na nás čuměli, jako bychom spadli z Marsu.

Komentáře

kapitola

Vicky | 23.03.2013

Tak to byla bomba!!! :D A já se celou kapitolu řehtala jak pominutá. XD Prý "A teď tě unesu." Takový jednoduchý, obyčejný fakt, že jo? :DDDD A ty Anniny otázky... Nezávidím tomu "sexy kreténovi", že jí má na krku, ale na druhou stranu to musí být legrace. XD Rychle jdu na další, koukám, že jsem si téhle kapitoly asi předtím nevšimla...O.o

Titulek O.o

Erin | 23.03.2013

Vymyslela jsem si sexy kreténa, kterého mám chuť uškrtit---> začala jsem se smát jako blbá :'DDDD Skvělá, skvělá, skvělá myšlenka! =D Vážně perfektní.
A ten dialog mezi Annou a oním klukem. Docela jsem se taky smála, líbí se mi. Oba. Ale na místě Anny bych se asi popo...

kapitoly

Leporell | 20.03.2013

Ahoj, :) máš opravdu pěkný příběh, ale strašně krátké kapitoly. Možná by pomohlo, kdyby jsi je psala ve wordu a dala si mez nejméně dvou stránek, nebo tak něco. :) Jinak ty dialogy máš opravdu dobré, jenom zkus třeba: "..bla,bla," a za to napiš - podívala jsem se na něj zmateně, nebo něco podobnýho. Nemusí to být u všeho jenom někde. :) Ale na druhou stranu se strašně těším na další kapitolu :D :))) a místo toho bla, bla, tam dej určitě něco jinýho :DDD

kapitola

| 19.03.2013

Aaaaaaaa, já ty přímý řeči fakt žeru. Už vydím jak se Anna bude tvářit na to co jí řeknou, ale zajímalo by mě co je s tou Bellinou sestrou. :D ...

Přidat nový příspěvek

Novinky

Stěhování!

26.06.2013 16:47
Založila jsem si web na blog.cz jentak pro srovnání a zjistila jsem, že má mnohonásobně snažší nastavení (aspoň pro mé potřeby). Sice má o něco horší grafiku, nemůžu používt css a nějak se mi nedaří tam vložit video (Nechcete nikdo poradit?), ale to, co mi na webnode trvalo půl hodiy, mám tady za...

BT - 17. Kapitola

07.06.2013 23:27
17. Kapitola  Děkuji moc Leporell, Erin a Vicky za komentáře. Jinak se moc omlouvám těm, kterým čtu povídku za absenci mých komentářů, ale teď mám strašně málo času. Však to znáte uzávěrka klasifikace. Povídky sice těsně před spaním čtu a strašně se mi líbí, ale na psaní komentářů jsem příliš...

Clockwork Prince - 4. Kapitola

05.06.2013 23:10
Kapitola 4 Cesta   Autorka: Cassandra Clare Překladatelka: Marti Přátelství je jedna mysl ve dvou tělech. -Menz-tzu   Charlotte udeřila do papíru na stole a vztekle vykřikla. "Aloysius Starkweather je ten nejtvrdohlavější, nepokrytečtější,...

Clockwork Prince - 3. Kapitola

05.06.2013 22:39
kapitola 3 NEOSPRAVEDLNITELNÁ SMRT Autorka: Cassandra Clare Překladatelka: Marti   Bohužel! V mládí byli přátelé. Ale šeptání jazyků může otrávit pravdu. A stálost žije ve vyšších sférách. A život je trnitý. A mládež je marnivá. A zlobit...

Clockwork Prince - 2. Kapitola

05.06.2013 21:17
  kapitola 2   REPARACE   Potom sdílejte svou bolest, následovanou smutnou úlevou.   Ach, víc než jen sdílejte! Podělte se se mnou o všechen svůj žal.   - Alexandr Pope "Eloisa to Abelard"       Čarodějné...

BT - 16. Kapitola

29.05.2013 17:51
16. Kapitola  Trvalo to trochu dýl, než jsem měla v plánu, ale ten začátek mi nějak drhnul a nechtělo se pohnout dál. Moc děkuji Erin a Vicky za komentáře.   Anna Druhý den ráno jsem se probudila s nepříjemným pocitem nechutnosti. To se stává, když už jste třetí den bez sprchy a ve...

Clockwork Prince - 1. Kapitola

26.05.2013 16:43
kapitola 1 KOMORA RADY Nad majestátním stropem sálu se vysoko zvedala klenba a andělé stoupající a opět klesající se setkávali s tímhle dárkem. -Alfred, Lord Tennyson, "Palác umění"   "Ach, páni. Vážně to vypadá přesně tak, jak jsem si...

Clockwork Angel - Epilog

25.05.2013 20:33
  EPILOG Bylo pozdě a oční víčka Magnuse Banea se vyčerpáním zavírala. Položil Ódy na Horacea na konec stolu a zamyšleně se díval ven na náměstí deštěm zmáčeným oknem. Byl to dům Camille, ale dnes tu nebyla. K Magnusově nelibosti se zdálo, že teď pár nocí nebude doma, ne-li déle. Odešla z...

Clockwork Angel - 20. Kapitola

25.05.2013 20:32
  kapitola 20 HROZNÉ PŘEKVAPENÍ     Každý vraždí to, co má rád Všichni by to měli slyšet Leč zde zabíjí hořký pohled Tam vraždí sladká řeč, Zbabělec vraždí polibkem, Stateční zabíjí mečem! -Oscar Wilde, "Balada o žaláři v Readingu" - Runy, které označovaly smutek, byly pro Temné...

Clockwork - 19. Kapitola

25.05.2013 20:30
  kapitola 19 BOADICEA   Zapečeť mysl před jejím prvním sladkým vzdechem. Moje, po právu moje, od narození až do smrti moje, moje - tak přísahali naši otcové. Alfred, Lord Tennyson, "Maud" - Když se za nimi zavřely dveře Svatyně, Tessa se s obavami rozhlédla kolem sebe. Místnost byla...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>